Początek


Od lat z zapartym tchem przeglądam, czytuję blogi dotyczące pięknych mieszkań, domów. 
Zawsze lubiłam ładnie mieszkać i bardziej cieszyła mnie rzecz kupiona do domu, a niżeli odzież.
I nadal tak jest, jednak dzięki Wam poznałam wiele pięknych marek i jeszcze więcej cudownych sklepów, w których można nabyć wszystko.
Szkoda, że nie zawsze mogę nabyć w nich coś nowego, jednak wszędzie poszukuję pięknych rzeczy spełniających moje oczekiwania, pragnienia.
Aktualnie nasza rodzinka zamieszkuje poddasze u moich rodziców, które dopiero co wyremontowaliśmy, a już się wyprowadzamy. To znaczy czekamy.
Decyzja podjęta została z dnia na dzień, wypatrzyłam dom i umówiłam nas na spotkanie.
I tak zaczął się dla nas czas przyjemny i męczący zarazem. Czas oczekiwania na nasze nowe miejsce na ziemi.
Nie będę tu pisać o materiałach budowlanych broń boże, to nie moja działka. Będę dzieliła się z Wami moimi przemyśleniami odnośnie wykończenia. Zdjęciami.

Miłego wieczoru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

TOP