Lala adwentowa


kalendarz adwentowy DIY, lala adewntowa, hand made kalendarz adwentowy

Kochani poznajcie Mikołajkę. To nasza lala adwentowa, muszę się pochwalić, że przy jej tworzeniu czynnie uczestniczyła moja Julia :) Złapała takiego bakcyla, że zażyczyła sobie od Mikołaja "bezpieczną" maszynę do szycia. 

Miałam stworzyć dla Was DIY krok po kroku, jednak mam dla Was jedynie migawki naszej Mikołajkowej koleżanki. Ma ona w swoich kieszonkach ukryte czekoladki i galaretki oraz dobre słowo na dany dzień. Od kilku lat gościł w naszym domu kalendarz adwentowy, w który skrywał dla Julki m.in. gumki, spinki i inne typowo dziewczyńskie gadżety ;) niestety w tym roku kieszonki są małe, a trzeba było je dodatkowo podzielić na dwoje. A że galaretki pewnej marki dzieci wprost uwielbiają wydaje mi się, że lala umili im oczekiwanie na narodzenie Dzieciątka Jezus.

kalendarz adwentowy DIY, lala adewntowa, hand made kalendarz adwentowy

kalendarz adwentowy DIY, lala adewntowa, hand made kalendarz adwentowy

kalendarz adwentowy DIY, lala adewntowa, hand made kalendarz adwentowy

kalendarz adwentowy DIY, lala adewntowa, hand made kalendarz adwentowy

Przy okazji z dumą prezentuje Wam nasz nowy/stary nabytek. A może raczej mój posag? :P Wycyganiłam od rodziców dwa stare krzesła po babci. Początkowo miałam sama zająć się renowacją, jednak mój zdolny mąż samodzielnie podjął się tego zadania. Z niewielką pomocą moją i Julki daliśmy nowe życie pięknym krzesłom babci. Niebawem na pewno poświęcę im osobny temat ;) A tym czasem żegnam się z Wami. Buziaki !

kalendarz adwentowy DIY, lala adewntowa, hand made kalendarz adwentowy

13 komentarzy:

  1. Super lala :-) z przyjemnością zajrzałabym do każdej kieszonki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lala jest świetna a w kieszonkach pewnie jakieś słodkości! MNIAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie słodkości, które dzieci w szczególności lubią :) Dziękuję za wizytę jakże mi miło z tego tytułu. Pozdrawiam !

      Usuń
  3. Przepiękna lala! na pewno kieszonki są dobrze wypełnione :) ale nie to jest najważniejsze... bo najważniejsze jest to że zrobiliście ją wspólnie, mając przy tym na pewno wiele radości i będzie co wspominać.
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie na bloga:
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie masz racje, dziękuję za miłe słowa i odwiedziny. Pozdrawiam !

      Usuń
  4. Witaj, wygrałaś u mnie na blogu w konkursie, zapraszam do kontaktu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :o) Dziękuję kochana jakże się cieszę :) To jest pierwsza wygrana w moim życiu !! Dziękuję raz jeszcze :o)

      Usuń
  5. Piękna lala! Świetna alternatywa dla tradycyjnych kalendarzy. I te kieszonki takie dopracowane.. :-) Dobra robota. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za miłe słowa i jakże miłe odwiedziny :o) Pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Ten kalendarz adwentowy to dla mnie zdecydowanie numer jeden z tych co widziałam:) Dzieci musiały mieć mnóstwo radości! Gratuluję zdolności i pomysłowości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj zawstydziłaś mnie słoneczko :* Tak bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa ! Buziaki

      Usuń
  7. Ale fantastyczny pomysł! Ja już mam za sobą wszystkie świąteczne dekoracje, mój dom jest cały w rękodziełach moich pociech i w multikolorowych światełkach :) Mało tego dzieciaki chcą się już zabrać za dekoracje na sylwestra więc nie ma w domu chwili wytchnienia i trzeba ciągle wymyślać coś nowego i kolorowego ;)

    OdpowiedzUsuń

TOP