Jasna sypialnia z maleńką garderobą



sypialnia z garderobą, białe łóżko eko skóra, jasna sypialnia, sypialnia na poddaszu
sypialnia z garderobą, białe łóżko eko skóra, jasna sypialnia, sypialnia na poddaszu
Taka dokładnie będzie nasza sypialnia, jasna, przytulna z mikroskopijną garderobą. Ale powiem Ci, że taka garderoba w zupełności mi wystarczy i niezmiernie się cieszę, że udało nam się wygospodarować na nią miejsce w sypialni. Nawet Szymona pokój, aż tak diametralnie nie ucierpiał po ujęciu mu tych kilku centymetrów. Jeżeli nie pamiętasz naszego projektu przed zmianami to koniecznie zajrzyj to archiwalnego wpisu, w którym ową garderobę opisałam i wszystkie inne zmiany w projekcie.

Wiem, że ostatnio piszę nie regularnie i z całego serca Cię za to przepraszam. Ostatnio bardzo, bardzo dużo się u nas dzieje. Jesteśmy już po Pierwszej Komunii Świętej naszej Julki, wczoraj mieliśmy pielgrzymkę do Piekar Śląskich i Częstochowy. Jeżeli chcesz być na bieżąco zapraszam Cię na mój Fanpage i Instagram. Czasami łatwiej jest mi uchwycić chwilę jednym zdjęciem, a niżeli całym wpisem. Ponadto sprężamy ostatnio nasze pupy aby już na dniach móc się przeprowadzić. Na reszcie ! Ileż można czekać, czyż nie?
Dziś chcę Ci pokazać kadry naszej sypialni, w prawdzie poza łóżkiem jeszcze nic w niej nie ma i wiele mebli nie przybędzie ale co tam ;) Przede wszystkim chciałam mieć jasną, przytulną sypialnię, którą ożywiać będę jedynie dodatkami. Nie masz pojęcia jak bardzo się cieszę, że pomimo różnych gustów (mówię o moim i mężowskiego) udało mi się i tak postawić na swoim. Tym oto sposobem mamy białe łóżko z eko skóry. Tym bardziej cieszy mnie koszt jego zakupu, co początkowo mnie martwiło gdyż nie wiedziałam czego mogę się spodziewać po łóżku z materacem za 540 zł plus przesyłka? Ale wszystkie obawy minęły, gdy mężowski złożył łóżko. Materac przeszedł próbę testu przez dzieci jak widzisz :) 
Dodatkowymi meblami, aż dwoma będzie bieliźniarka/komoda z IKEA Hemnes  i moja wisząca toaletka. Czeka mnie jeszcze sporo roboty, gdyż oba meble będę musiała przemalować na biało. Aktualnie są koloru czarnego (co mnie podkusiło lata temu ? Do tej pory tego nie ogarniam). Przy toaletce chcę postawić mój ludwikowski fotel, za który również muszę się wziąć, gdyż cały się już sypie. Niestety nie wiem czy sobie poradzę z nim i nie będę zmuszona oddać go z ręce profesjonalisty. Te pinezki najbardziej mnie niepokoją. Choć muszę Ci powiedzieć, że w lipcu planuję trzy tygodnie urlopu, tak więc w ten czas gdy mąż wróci już do pracy ja wezmę się solidnie do roboty, aby sypialnia wyglądała tak jak sobie wymarzyłam. Nad toaletką będzie wisiało zwyczajne lustro o wymiarach 60 cm na 60 cm z IKEA, a jego dopełnieniem będą kinkiety MUSIK, o których już od dawna marzyłam i dla których mąż musiał stracić dwa dni, aby przerobić już przygotowane wcześniej kable pod zwykłe kinkiety.
wisząca toaletka, komoda hemnes
lustro z żarówkami, musik ikea
sypialnia z garderobą, białe łóżko eko skóra, jasna sypialnia, sypialnia na poddaszu, drzwi polskone fiord 00
Ze względu na wielkość garderoby zdecydowaliśmy się na system listew ściennych z IKEA ALGOT, podobne są w sklepach odzieżowych. Jest to o tyle praktyczne, że względu na liczne otwory w listwach, które są przykręcone do ściany, że można na różnych wysokościach wpinać półki i różne relingi, od tych na zwykłe wieszaki, po te specjalne na spodnie, szale czy torebki. Ze względu na nasze różne wzrosty 189 cm męża i moje 156 cm wykorzystamy do maksimum ścianę, a będzie to wszystko wyglądać mniej więcej tak.
mała garderoba, garderoba w sypialni
mała garderoba, garderoba w sypialni
mała garderoba, garderoba w sypialni
mała garderoba, garderoba w sypialni, system ALGOT ikea
Jestem ogromnie podekscytowana, co dzień nasz dom przypomina coraz bardziej D O M, są już klamki w drzwiach, pokoje dzieci czekają już na resztę mebli i na zabawki. W łazienkach brakuje już tylko szafek z umywalkami, kotłownia czeka na drzwi techniczne oddzielające je od garażu. W piątek ekipa ELJOT Meble będzie montować nam blaty kuchenne, trzeba skręcić stół i krzesła do jadalni. I choć wiele rzeczy pozostanie nam do zrobienia przez cały ten rok to i tak się cieszę, że przeprowadzka jest już na wyciągnięcie ręki. Uczucie nie do opisania.

33 komentarze:

  1. aż mnie ciarki przeszły czytając twój post....chcę już być na tym etapie bardziej niż kiedykolwiek wcześniej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz słoneczko doskonale wiem co czujesz bo planowaliśmy spędzić już Wigilię w domu, potem Wielkanoc i za każdym razem się nie udawało. Pozdrawiam kochana

      Usuń
  2. Garderoba wcale nie taka maleńka:)
    Bardzo fajnie to wygląda - z jednej strony nowocześnie, a z drugiej tu po prostu się czuje ciepło rodzinnego domu, nie wiem jak, ale tak podziwiając zdjęcia, to takie odnoszę wrażenie. Nie wiem jak u mnie sprawdziłaby się garderoba otwarta i czy dzieci nie zrobiłyby w niej sajgonu po 15 minutach, ale pewnie i na ten dylemat znalazłoby się jakieś rozwiazanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :o) chcieliśmy wstawić przesuwne drzwi do garderoby aczkolwiek nie mamy na nie miejsca, a zdecydowałam że otwarta przestrzeń będzie przyjemniejsza dla oka niż kolejne drzwi :) Dodatkowo będzie to mobilizujące dla mnie aby w garderobie zawsze był ład i skład :) Mam nadzieję, że sajgon dzieci będą robić wyłącznie w swoich pokojach choć było by miło gdyby nie robiły go w ogóle :P
      Bardzo miła wizyta, Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Oj tam, czarne meble są fajne, dają mega akcent kiedy jest biało :) Łożko wygląda za to mega fajnie i to kurcze jeszcze w takiej super cenie! ;) Można wiedzieć gdzie kupowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamówiłam na allegro prosto od producenta :) tutaj masz link do aukcji http://allegro.pl/lozko-do-sypialni-tapicerowane-materac-140x200-i5523008791.html
      Dziękuję za miłe słowa :) Miłego dnia :o)

      Usuń
  4. Cudowne uczucie- swoje własne gniazdko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, nie umiem opisać mojej radości związanej z własnym miejscem na ziemi.
      Pozdrawiam kochana :)

      Usuń
  5. Och, jak ja już bym chciała być na tym etapie! Ale jeszcze sporo pracy przed nami. A Twoja sypialnia zapowiada się ciepła i przytulna :) Zdradzisz gdzie kupowaliście drzwi wewnętrzne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drzwi wewnętrzne to Polskone model Fiordy bodajże 00 :) myślę, że w każdym salonie drzwiowym mogą je zamówić. Powiem Ci nasłuchałam się sporo negatywów na ich temat, nawet sprzedawca nam je odradzał ale ja jestem niesamowicie z nich zadowolona.
      Miłego dnia :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję :) Jest mi niezmiernie miło :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) muszę przyznać, że spędziliśmy trochę czasu na wyborze tych idealnych. Pod względem wizualnym, finansowym i parametrów :)

      Usuń
  8. Bardzo fajne rozwiązania. Wszystko mi się podoba, oprócz okien dachowych... No, ale na to już nie macie wpływu. Mam nadzieję, że nie będą Wam przeszkadzały podczas deszczu i śniegu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie mamy w sypialni okno dachowe i śpimy już tak 9 lat :) Wiadomo słychać grad, czy ulewę ale na razie śpimy jak kamienie :)

      Usuń
  9. Garderoba nie jest wcale aż taka maleńka :) Pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) teraz patrząc na to pomieszczenie zagospodarowane widzę jeszcze miejsce na nową odzież :)

      Usuń
  10. Garderoba w sypialni to wspaniałą sprawa, a Twoja wcale nie jest mała. Będziesz miała cudowne gniazdko :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Angess za miłe słowa :) Niebawem muszę się do Ciebie odezwać w sprawie wianuszka na drzwi wejściowe :) :*

      Usuń
  11. Przepiękne łóżko! I skoro przetestowane, to na pewno wygodne :) Zazdroszczę, chociaż mi by jednak większa garderoba się przydała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większa garderoba to chyba marzenie każdej z nas ;) Pozdrawiam :*

      Usuń
  12. Cudowności;-0 Garderoba to świetny pomysł, nawet mała myślę, że spełni swoją funkcję;-) Ja co prawda z garderoby zrezygnowałam,mimo wszystko póki co nie żałuje, ale czy żałowac nie będe za jkiś czas, tego nie wiem;) łóżko bardzo ładne, jednak dla mnie i męża troche za małe...;))) Ja chciałam 180, ale mąż się uparł i mamy teraz ogromne takie 2x2 metry;) Jest się gdzie kulać;)Już nie mogę się doczekać kolejnych relacji z waszej przeprowadzki, dawaj znać kochana gdy się ogarniesz, pozdrawiam ciepło i dużo sił życze!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomalutku się ogarniamy choć muszę przyznać, że nie jest to takie proste o matko, kartony, mnóstwo kartonów prześladują mnie całymi dniami :P
      Aktualnie mieliśmy łózko 160x200 było okej ale nie miałabym miejsca na takie samo w nowej sypialni ;) A tego waszego to już Wam zazdroszczę :P

      Usuń
  13. Zapowiada się bardzo ładna sypialnia! Szukanie wnętrzarskiego wspólnego mianownika z drugą połową nie zawsze jest łatwe, ale cieszę się, że Wam udało się dogadać. Bardzo ciekawi mnie ten fotel - pokazywałaś go już gdzieś na blogu? Trzymam kciuki za realizację wszystkich planów i pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* nie pokazywałam jeszcze tego fotela, aczkolwiek niebawem się pojawi. Niestety jeszcze w brzydkiej i zniszczonej szacie ;) ale w lipcu biorę się za niego :)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  14. Najważniejszy mebel w sypialni już jest, gratulacje! Teraz już z górki. Bardzo podoba mi się usytuowanie łóżka, żałuję, że nie mam w swojej sypialni okien dachowych..
    W garderobie też mam system Algot, sprawdza się wyśmienicie. Fajne jest też to, że w miarę potrzeby lub zmiany koncepcji, bez ponoszenia większych kosztów i totalnego rozgardiaszu, można go sobie dowolnie przemodelować - np. mniej półek a więcej wieszaków. Pozdrawiam Cię serdecznie!
    ps. śliczne drzwi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję słońce za miłe słowa :) Powiem Ci jestem zadowolona z systemu w garderobie :) sprawdza się idealnie do tego miejsca :)
      Co do łóżka powiem Ci pierwszego poranka obudziły mnie ptaki, które gdzieś nieopodal sobie ćwierkały :) Fajna sprawa widzieć je przez okno nad głową :) :)

      Usuń
  15. co z tą garderobą? Widzę fotki małej garderoby z panelami i co dalej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tamten moment, nie była skręcona, tak więc nie miałam jej zdjęć ;-)

      Usuń
  16. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community. This allows you to promote your website and publish articles
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    OdpowiedzUsuń

TOP